مردم به دلیل احتمال مبتلا شدن به کرونا از حضور در مراسم چهارشنبه سوری خودداری نمایند

ملکی گفت: احتمال مبتلا شدن به کرونا در تجمعات چهارشنبه سوری وجود دارد و از مردم تقاضا دارم تا امشب از حضور در تجمع های احتمالی خود داری نمایند.

« جلال ملکی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برنامه های سازمان آتش نشانی برای حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: کارشناسان سازمان آتش نشانی به کرات از مردم تقاضا کرده اند به دلیل وجود کرونا و شرایط حادی که وجود دارد، امشب و برای مراسم چهارشنبه سوری، مردم از منازل خارج نشوند تا از سرایت این بیماری به خود و خانواده جلوگیری شود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: در صورت سوختگی و یا صدمه دیدن افراد، و با توجه به اینکه این بیماران کرونایی در بیمارستانها بستری هستند، افرادی که برای مداوا به بیمارستانها مراجعه می کنند احتمال افزایش سرایت بیماری کرونا به آنها وجود دارد و با توجه به این شرایط از مردم تقاضا دارم تا امشب برای حفظ سلامتی خود از منزل خارج نشوند.

 

وی افزود: از والدین درخواست می کنم تا با فرزندان خود صحبت کرده و آگاهی های لازم را در این خصوص به آنها بدهند چرا که احتمال سرایت این بیماری در تجمعات امشب بسیار زیاد است، و در کنار آن نیروهای درمانی در بیمارستانها نیز در حال مبارزه با بیماری کرونا هستند و باید ما نیز با عدم حضور در تجمعات به آنها کمک نماییم.

 

ملکی خاطر نشان کرد: ۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی برای امشب در آماده باش کامل هستند و آتش نشانان تهرانی در ۴۴۳نقطه در چهارراهها و میادین حضور دارند و ۱۲۵۰ آتش نشان از ساعت ۱۸ استقرار خواهند داشت و تا زمانی که لازم است و در شهر آرامش داشته باشیم در محلهای تعیین شده حضور خواهند داشت.

کد خبر 906168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha