۲۰۰ بسته غذایی میان کارگران ساختمانی جهرم تقسیم شد/ توزیع ۶ هزار ماسک میان مردم

کاتبی از توزیع ۶ هزار ماسک میان شهروندان جهرمی خبر داد و گفت: ۲۰۰ بسته غذایی نیز میان کارگران ساختمانی که به علت شیوع ویروس کرونا از حضور در محل کار محروم شده‌اند، تقسیم شده است.

«ناصر کاتبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای حمایت مادی  و معنوی از اقشار ضعیف جامعه، هیئت و مرکز نیکوکاری «رزمندگان اسلام» شهرستان جهرم با حمایت معنوی آستان قدس رضوی با اعزام اکیپ های خودرویی و موتوری تعداد ۶ هزار عدد ماسک میان همشهریان توزیع کرد.

 

مسئول مرکز نیکوکاری هیئت «رزمندگان اسلام» شهرستان جهرم افزود: این تعداد ماسک علاوه بر مردم، میان صاحبان حجره ها در میدان تره بار، خبازان، جانبازان شیمیایی و... تقسیم شده است.

 

وی همچنین از عملیات ضد عفونی در میدان تره بار و محله شهید سحرخیز خبر داد و گفت: توزیع ۲۰۰ بسته غذایی میان کارگران ساختمانی که به علت شیوع ویروس کرونا از حضور در محل کار محروم شده‌اند از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جهرم بود.

 

کاتبی ضمن سپاس فراوان و قدردانی مضاعف از حُسن انسان دوستی و عنایت ویژه همشهریان و خیران در این شرایط حساس، که در تامین بسته های غذایی و تهیه ماسک این مرکز خیریه را همراهی کردند از بانوانی که در منازل خود با یک روحیه جهادی در اجرای این طرح همیاری کردند، قدردانی کرد.

 

وی در پایان از متمکنین و نیکوکاران خواست در راستای اجرای مرحله سوم این طرح که توزیع اقلام بهداشتی و غذایی جهت نیازمندان محلات در ایام عید است با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت ا۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۳۳۹۲۲ مربوط به مرکز نیکوکاری رزمندگان اسلام  در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه همکاری کنند.

کد خبر 906630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha