تعطیلی اماکن ورزشی خراسان‌ جنوبی تمدید شد

عزیزی گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، باشگاه‌های بخش خصوصی تا ۱۵ فروردین و سالن‌ها و استخرهای شنا تا ۳۱ فروردین ۹۹ تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن عزیزی» امروز (۲ فروردین) با اشاره به تمدید تعطیلی تمامی باشگاه های ورزشی بخش خصوصی استان برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: ۲۱۶ باشگاه ورزشی بخش خصوصی مجوزدار در خراسان‌ جنوبی وجود دارد که تعطیلی این باشگاه ها تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی افزود: تعطیلی تمامی سالن‌ها، استخرها و اماکن‌ ورزشی تحت پوشش این اداره‌کل نیز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمدید شده است.

 

وی ادامه داد: تمامی اماکن ورزشی و استخرهای شنا  در استان خراسان جنوبی نیز تا ۳۱ فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

 

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان «سارس» می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

 

ویروس کرونا که ماه دسامبر گذشته از چین شیوع یافت، تاکنون به بیش از ۱۶۰ کشور دنیا سرایت و ۳۱ استان ایران را درگیر کرده است.

 

تاکنون ۱۰ شهرستان از ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی درگیر با کرونا شدند.

کد خبر 907417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha