برپایی نقاهتگاه ٢۵٠ تختخوابی برای بیماران بهبودیافته از بیماری کرونا

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: نقاهتگاه ۲۵۰ تختخوابی برای بیماران بهبودیافته از بیماری کرونا در ورزشگاه غدیر ارومیه برپا شد.

«علی حاجیلو» در گفتگو با خبرنگار شبستان با اعلام این خبر گفت: نقاهتگاه 250 تختخوابی در ورزشگاه 6هزار نفری غدیر ارومیه آماده پذیرش بیماران بهبود یافته کرونایی هستند که نیاز به بستری دارند.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با بیان اینکه رزمایش لبیک یا امام خامنه‌ای، سالن برپایی استراحتگاه شماره یک در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه توسط این نهاد افتتاح شد، تصریح کرد: این نقاهتگاه در شرایط بحرانی قابلیت افزایش تا ۵٠٠ تخت استراحت را نیز دارد.

 

وی ادامه داد: نیرو های ارتشی این نقاهتگاه را در 48 ساعت و با پشتیبانی کامل ارتش در ارومیه برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا برپا کرده اند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: کلیه ملزومات زیستی از قبیل سرویس‌های بهداشتی، حمام، محل استراحت بیماران و کادر درمانی و غیره با رعایت تمامی استانداردها آماده شده که در صورت نیاز میتواند به بهترین شکل ممکن ارائه خدمات دهد.

 

گفتنی است، نیروهای نظامی کشور در هیچ برهه از زمان مردم را تنها نگذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن برای خدمت رسانی بی منت در کنار مردم بوده اند.

کد خبر 908380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha