کاهش ماموریت های هلال احمر گلستان برای انتقال مصدومان سوانح جاده ای

هروی گفت: با توجه به کاهش بیش از ۴۰ درصدی تردد جاده ای در استان گلستان سوانح جاده ای و به تبع آن انتقال مصدومان به مراکز درمانی کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«محمدعلی هروی» امروز (چهارشنبه 6 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 16 پایگاه هلال احمر در استان گلستان فعال است و خدمات امدادی در سطح استان ارائه می کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم مسائل بهداشتی را رعایت می کنند و از این رو شاهد آن هستیم که بیش از 40 درصد تردد جاده ای در سطح استان گلستان کاهش یافته است.

 

هروی با بیان اینکه تا زمان شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا مردم به سفر نروند، افزود: با توجه به میزان کاهش تردد جاده ای شاهد کاهش تصادفات و سوانح جاده ای هستیم و از این رو ماموریت ها و انتقال مصدومان به مراکز درمانی توسط هلال احمر نیز کاهش یافته است.

 

وی گفت: در پنج نقطه و مبادی خروجی استان گلستان تب سنجی از مسافران انجام می شود و در این پنج نقطه تب سنجی از 170 هزار مسافر تا به امروز انجام شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ابراز داشت: 234 نفر از افرادی که تب سنجی شدند دارای علائم تب بودند که به مراکز بهداشتی و درمانی معرفی شدند.

 

هروی افزود: اسامی این افراد در سامانه معاونت بهداشتی برای پیگیری ها و مراجعات بعدی ثبت شده است.

 

 

کد خبر 908842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha