نشست مشترک مراکز حوزوی با هدف معرفی توانمندی های حوزه

کارگاه آموزشی، توجیهی «معرفی ظرفیت ها و توانمندی های حوزه های علمیه» در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کارگاه آموزشی توجیهی مراکز حوزوی و تبلیغی با هدف بررسی و معرفی توانمندی های حوزه در راستای تحقق بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری در سفر به استان قم مبنی بر معرفی توانمندی های حوزه های علمیه، که امری مهم و غیر قابل انکار است در روزهای 30 آذر و اول دی ماه در استان قم برگزار می شود.

در این کارگاه دبیران کمیته های استانی همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه و معاونین پژوهشی حوزه های سراسر کشور حضور دارند.

با توجه به اهمیت جایگاه، ظرفیت ها و توانمندی های حوزه های علمیه در جهت تأمین نیازهای علمی، تربیتی، فرهنگی و تبلیغی آموزش و پرورش معرفی ظرفیت های حوزه های علمیه و تبیین راهکارها و فرایند عملی استفاده استان ها از این ظرفیت ها، از کلیات این کارگاه است.

به گزارش دبیرخانه ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، در این جلسه معاون تبلیغ و معاون آموزش حوزه های علمیه و مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور حضور داشته و سخنرانی می کنند.

مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مسئولان جامعه المصطفی و معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از دیگر شرکت کنندگان این جلسه مشترک هستند.

پایان پیام/ 


 

کد خبر 90947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha