توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک رایگان به همت  هیات اندیشه ورزان جوان ملایر

ولدی با بیان اینکه اقدامات هیات اندیشه ورزان جوان ملایر قابل تقدیر است، گفت: توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک رایگان و ۱۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در حاشیه شهراز اقدامات این هیات است.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر، «قدرت اله ولدی» در نشست هم‌اندیشی هیات اندیشه‌ورزان جوا ن با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: با توجه به شرایط حال حاضر کشور، فعالیت اعضای اندیشه‌ورزان جوان ملایر روی مبارزه با کرونا ویروس متمرکز شده است.

 

فرماندار ملایر افزود: در انتخابات سال ۹۸، اعضای هیئت اندیشه‌ورز ملایر بازوی هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان ملایر بود و امروز  اقدامات اعضای اندیشه‌ورز در خصوص مقابله با کرونا ویروس قابل تقدیر است.

وی به  راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک شهید روحیان با ظرفیت تولید ۱۵ هزار عدد ماسک در روزاشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع محلول دی اکسید کلر به حجم ۵۰۰ لیتر و یک هزار و ۲۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده در سطح شهر از کارهای ارزشمند هیئت اندیشه ورزان ملایر است. ‍
 «علی کمالی» نیز گفت: با توجه به شرایط کشور و ضرورت ورود جدی و جهادی جوانان به خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا ویروس، هیئت اندیشه‌ورزان جوان ملایر با رهنمودهای ارزنده‌ی استاندار همدان و حمایت‌ها و مساعدت‌های فرماندار ویژه شهرستان ملایر اقدام به تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک بهداشتی در ملایر کرد.

دبیر هیات اندیشه ورزان جوان ملایرافزود: کارگاه تولید ماسک بهداشتی، مزین به نام مبارک شهید روحیان، شهید شاخص سال ۹۸ ، با مساعدت فرماندار ویژه ملایر و با پیگیری و همکاری اعضای اندیشه‌ورزان جوان، از اوایل شروع بیماری کرونا و با بکارگیری ۷۰۰ نفر روز موفق به تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی شد.

  وی تصریح کرد: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شد، اندیشه ورزان شهرستان ملایر افتخار دارد با بکارگیری ۵۰ نفر نیرو در ۹ کارگاه کوچک و بزرگ مشغول به فعالیت تولید ماسک بهداشتی باشد.

وی  افزود:همکاری با موسسه خیریه آل طه در شهرستان ملایر سبب شد تا بتوانیم نیم تن مواد ضدعفونی کننده چند منظوره دی‌اکسید کلر در ۵۰۰۰ بسته و ۱۲۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده و بهداشتی دست، حاوی الکل ۷۰ درصد،  در بسته بندی‌های مختلف و به قیمت درب کارخانه جهت مصارف عمومی در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های کالای پزشکی ، و رایگان در حاشیه شهر جهت مبارزه با کرونا ویروس پخش کنیم.
وی تصریح کرد:  تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی در سطح شهرستان و در راستای فرهنگ سازی و ترویج طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب پویش درخانه بمانیم از دیگر فعالیتهای هیات اندیشه ورزان شهرستان ملایر است.

 کمالی بیان کرد: توزیع ۱۰ هزار عدد ماسک رایگان و ۱۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست در محلات حاشیه شهر، که با پیگیری مستقیم مهندس ولدی فرماندار ویژه شهرستان ملایر تهیه شده است از دیگر فعالیتهای اندیشه ورزان جوان در روزهای آتی در ملایر خواهد بود.

وی گفت:هیات اندیشه ورزان جوان ملایر آمادگی دارد نیاز کل استان و سوله‌های دپوی مدیریت بحران و هلال احمر کلیه شهرستانها، به ماسک‌های بهداشتی را تامین کند.

کد خبر 912972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha