لزوم معرفی مهدویت از طریق فضای مجازی به جهانیان

حجت‌الاسلام رستگار با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بالای فضای مجازی برای معرفی فرهنگ مهدویت به جهانیان استفاده کنیم گفت: جوانان انقلابی امام عصر (عج) را بیشتر بشناسند.

«حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص مهدیت اظهار کرد: موضوع مهدویت یک موضوع بسیار مهم و ارزشمند اما گمشده در جهان امروز است به گونه‌ای که کشورهای غربی بدون آنکه بدانند و مهدویت را بشاسند برای فرج موعود دعا می‌کنند.

 

نمانیده ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی این است که این انقلاب به انقلاب حضرت حجت (عج) متصل خواهد شد افزود: این پیام به گوش جهانیان رسیده و امروزه شاهد آن هستیم ملت ایران به‌عنوان مهم‌ترین ملل جهان مطرح می‌شود و همین موضوع است که ملت ایران توانسته جهان را در یک پیچ تاریخی قرار دهد.

 

وی عنوان کرد: امروز در بیش از ۲۵۷ دانشگاه، کالج و مرکز علمی در آمریکا و ده‌ها مرکز علمی در اروپا، دانشجویانی را برای معنویت‌گرایی تربیت می‌کنند، حتی شرکت صهیونیستی هالیوود بیش از ۸۰ درصد از فیلم‌هایی که تولید می‌کند با موضوع آخرالزمان و مهدویت است که این موضوع نشان از اهمیت آن برای غرب و جوامع غربی دارد.

 

حجت‌الاسلام رستگار تصریح کرد: بر جوانان انقلابی و مومن لازم و ضروری است که در این فرصت پیش آمده به دلیل شیوع کرونا ویروس، امام عصر (عج) خود را بیشتر بشناسند و از نگاه بین‌الملی خود را نسبت به وقایع پیش آمده در جهان گسترده‌تر کنند.

 

وی در پایان ابراز کرد: امروز توجه همه قدرت‌های بزرگ جهان به یک قدرت لایزال است و این نشان از مستاصل شدن آن نظام‌ها در برابر اقدامات فرابشری است و مطلوب است که با استفاده از ظرفیت بالای فضای مجازی فرهنگ مهدویت را در این شرایط به جهانیان معرفی کنیم.

 

کد خبر 914087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha