امکان انجام فعالیت های عمرانی در فارس با رعایت اصول لازم

رضایی کوچی گفت: شیوع کرونا منجر به تعطیلی موقت بسیاری از اصناف و مشاغل شده است و اکنون فعالیت های طرح های توسعه ملی و استانی و عمرانی با حفظ موازین بهداشتی از ۲۳ فروردین توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجاز اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمود رضایی کوچی» در نشست شورای فنی استان فارس با اشاره به تصمیمات اخذ شده ستاد مقابله با کرونا در حوزه های اقتصادی گفت: وضعیت شیوع کرونا به شکلی است که تامین و حفظ سلامت را بر حوزه اقتصادی اولویت می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: شیوع کرونا منجر به تعطیلی موقت بسیاری از اصناف و مشاغل شده است و اکنون فعالیت های طرح های توسعه ملی و استانی و عمرانی با حفظ موازین بهداشتی از 23 فروردین توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، مجاز اعلام شده است.

وی اضافه کرد: برای مقابله با شیوع کرونا، لازم است تا پیمانکاران و کارگاه های اجرای این پروژه ها، تمامی ضوابط و اصول بهداشتی کرونا را رعایت کنند و سعی می شود تا آموزش های لازم به پیمانکاران از طریق دستگاه های مربوط در فارس نیز ارائه شود.

رضایی کوچی تصریح کرد: کمیته نظارت برای بازدید و بررسی وضعیت و شرایط بهداشتی تشکیل خواهد شد و غربالگری اولیه نیز در کارگاه های دائم نیز به انجام می رسد.

کد خبر 914468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha