« نذرقربانی» کانون حدیث گچساران در روز نیمه شعبان

مسئول کانون حدیث گچساران گفت: به مناسبت تولد صاحب الزمان(عج)، طرح نذر قربانی و توزیع آن بین ۷۵ خانوار کم بضاعت در کانون حدیث گچساران اجرا شد.

«صادق زمانی پور» امروز پنج شنبه (۲۱ فروردین) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: کانون فرهنگی هنری حدیث و پایگاه بسیج مسجدالنبی(ص) با لبیک به ندای صاحب الزمان (عج) و کمک های مردمی، دو راس گوسفند به ارزش ۴۰ میلیون ریال ذبح و گوشت قربانی را بین ۷۵ خانواده کم بضاعت توزیع کردند.

 

مسئول کانون حدیث گچساران همچنین تصریح کرد: تعداد ۷۵ سبد کالا به ارزش ۸۰ میلیون ریال با متبرک کردن به نام مبارک امام زمان (عج) بین افراد نیازمند توزیع شد.


وی افزود: با شناسایی خانواده های مستحق و کم درآمد از طریق تحقیقات میدانی، افراد معتمد محلات، بسیج، بهداشت و درمان روستاها، بسته های ارزاق بین هشت روستای شهرستان و بخشی از محلات فقیر نشین شهری توزیع شد.

 

زمانی پور اظهار داشت: همراه با سبد ارزاق، بسته های فرهنگی شامل (احادیث و پیام های قرآنی ظهور آقا امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ مهدویت در زندگی) به خانواده های کم بضاعت هدیه داده شد.


این فعال فرهنگی، در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند باری تعالی را شاکر هستم که ملت فهیم، نوع دوست و همیشه در صحنه کشور عزیزمان در همه عرصه ها در خط مقدم هستند.

 

    

 

وی ادامه داد: به عنوان نمونه برای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس (کووید۱۹) به وضوح شاهد این موضوع بوده ایم که کانون ها و بچه هیئتی ها با تشکیل گروه های مردمی و جهادی با تمام توان در کنار سازمان های دولتی و نیروهای نظامی برای به فرجام رساندن بحران فعلی، در حال کمک رسانی می باشند.


مسئول کانون حدیث، تصریح کرد: رسانه های ملی و محلی با به تصاویر کشیدن این فعالیت ها در ایجاد همبستگی و همدلی در خط مقدم رفع بحران ها و تبعات ناشی از آن نقش به سزایی دارند.

 


وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا معیشت افراد ناتوان، بی سرپرست، بدسرپرست و کم درآمد را بیش از پیش تحت الشعاع قرار داده است؛ افزود: مساجد و هیئت های مذهبی با صرف هزینه های اعیاد شعبانیه در امور خیریه کمک شایانی به گذر از بحران های فعلی کردند.

 

زمانی پور در پایان، گفت: با توفیق خداوند متعال و عنایت ویژه امام زمان(عج) و طبق سفارش رهبر معظم انقلاب، امسال در ماه رمضان با رزمایش گسترده کمک به فقرا به امام زمان(عج) ابراز ارادت می کنیم و برنامه توزیع ارزاق با کیفیت و کمیت بیشتری انجام می گیرد.

 

 

 

کد خبر 914613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha