خدمت جهادی حوزویان مروی به مدافعان سلامت/ توزیع ۱۰ هزار پرس غذا میان محرومان جنوب تهران

حجت‌الاسلام تحریری با اشاره به خدمت‌رسانی جهادی طلاب و حوزه‌های علمیه در ایام مقابله با کرونا، گفت: مدرسه علمیه مروی با کمک کسبه محله ناصرخسرو در شب و روز نیمه شعبان، ۱۰ هزار پرس غذا میان نیازمندان توزیع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر تحریری» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به تلاش جهادی چندین و چند گروه حوزوی در شهر تهران برای خدمت به اقشار کم درآمد، اظهار کرد: گروهی با مشارکت فوق العاده استادان و طلاب مدرسه علمیه مروی (واقع در تهران، خیابان ۱۵ خرداد غربی) در همین راستا تشکیل شد.

 

تولیت مدرسه علمیه مروی افزود: این گروه از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در تهران اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن برخی از محلات جنوب تهران کردند.

 

وی اضافه کرد: خدمت به اقشار کم درآمد تهرانی از فعالیت های دیگر این گروه است که به همین منظور با کمک کسبه منطقه ناصرخسرو و کوچه مروی و برخی از دیگر از گروه های مردم ۱۰ هزار پرس غذا در شب و روز میلاد امام زمان (عج) میان محرومان و نیازمندان توزیع کرد.

 

حجت الاسلام تحریری ادامه داد: این گروه همچنین در چراغانی و نورافشانی جنوب تهران و ایجاد گروه های شادی در شب و روز نیمه شعبان مشارکت خوبی داشتند.

 

وی بر لزوم رعایت مقررات وضع شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از سوی همه گروه های مردم تاکید کرد و یادآور شد: برخلاف برخی از شبهات مطرح شده از سوی دشمنان، روحانیت از همان روزهای نخست شیوع این ویروس تابع دستورات مسئولان مربوطه به ویژه وزارت بهداشت بود همانطور که در ادامه نیز در دفاع از سلامت مردم و تکفین و تسغیل اموات کرونایی حضور پررنگی داشته اند.

 

کد خبر 914886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha