برگزاری نخستین جشنواره بزرگ قرآنی دانش آموزی در سال جاری در یزد

ملازینلی با اشاره به برنامه های سال جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: نخستین جشنواره بزرگ قرآنی دانش آموزی در سال جاری در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباس ملازینلی» روز گذشته در دیدار با خبرنگاران استان یزد با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه با همه گیر شدن این ویروس اقدامات ما نیز رویکرد مقابله با این ویروس دنبال کردیم.

وی افزود: اگرچه ویروس مشکلات زیادی را به همراه داشته است اما ما می توانیم نگاهی متفاوت به آن داشته باشیم که آثار مثبت محیط زیستی و انسانی را به خوبی می توان در آن مشاهده کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: تدوین پروتکل های بهداشتی و خرید به عنوان اولین اقدامات ما پس از شیوه ویروس کرونا بود که در ادامه نیز فضا سازی شهری و مجازی را نیز دنبال کردیم.

ملازینلی بیان کرد: ارائه پروتکل ها به اماکن عمومی از جمله پمپ بنزین ها، سوپرمارکت ها، نانوایی ها و فروشگاه ها از جمله اقدامات دیگر ما در زمینه مقابله با این ویروس بود.

وی ادامه داد: با همکاری شرکت مخابرات تعداد 350 هزار مشترک تماس تلفنی گرفته شد و موارد مورد نیاز به صورت تلفن گویا اطلاع رسانی شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: اگرچه ما پیش از ایام عید نوروز تمامی برنامه های خود را برای برگزاری برنامه های باشکوه این عید آماده کرده بودیم و آمادگی صد درصدی داشتیم اما با شیوع ویروس کرونا تمامی آنها را لغو کردیم و با رویکرد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کار خود را ادامه دادیم.

ملازینلی با اشاره به برنامه های سال 99 این سازمان بیان کرد: برگزاری اولین جشنواره قرآنی دانش آموزی از جمله برنامه های ما در سال جدید است که با همکاری آموزش و پرورش در قالب نمایشنامه، داستان نویسی، قصه گویی، سرود، موسیقی و شعر در حوزه مفاهیم قرآنی در سطح استان انجام می شود .

وی افزود: خوشبختانه با در این ایام ۱۲ کلیپ توسط هنرمندان یزدی با صداگذاری مناسب و زیرنویس انگلیسی از ۱۲ مکان در یزد آماده و در فضای مجازی منتشر شد که مورد تقدیر یونسکو نیز قرار گرفت.

ملازینلی از طراحی مسابقات مختلف در سایت Inyazd خبر داد و یادآور شد: مسابقه عکس با محوریت کرونا، گردشگری سالهای قبل، میراث ناملموس یزد همچنین مسابقه لباهنگ، مسابقه کتابخوانی و … نیز در این سایت برای سرگرم کردن مردم در تعطیلات نوروز طراحی شد و مردم تا پایان دوران قرنطینه می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

 

کد خبر 915672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha