وحدت حوزه و دانشگاه، تعالی علمی و عقیدتی جامعه را در پی دارد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، تعالی علمی و عقیدتی جامعه را در پی دارد و زمینه ساز خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

آیت الله سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز با اشاره به 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه، به خبرنگار شبستان گفت: طلاب و دانشجویان دو قشر بیدار جامعه هستند و وحدت حاکم بر حوزه و دانشگاه باید وحدتی باشد که مورد قبول امام راحل و رهبر معظم است.

 

وی اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه نیاز ضروری برای تحقق اسلام ناب محمدی در جامعه است و باید در تحقق کامل و عملی آن تلاش شود.

 

امام جمعه بهشهر، وحدت حوزه و دانشگاه را زمینه ساز خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام دینی برشمرد و تصریح کرد: حوزویان و دانشجویان دو قشر همیشه بیدار جامعه اسلامی هستند، از این رو برای وحدت حوزه و دانشگاه باید وحدتی که مورد قبول امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است به صورت جدی دنبال شود.

 

آیت الله جباری گفت: شهید مفتح، منادی وحدت حوزه و دانشگاه است و این شهید بزرگوار حتی در اوج خفقان دوران طاغوت هم محبوبین انقلابی زیادی داشتند و این امر به دلیل ارتباط قوی بین اقشار مختلف جامعه و علم و دین بوده است.

 

وی ادامه داد: این وحدت در واقع احترام به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) است که باید در جهت رشد و شکوفایی آن برای پیشبرد امور تلاش شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 91747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha