پلمپ ۳۰۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با تأکید بر این که از فعالیت صنوف پرخطر قم خودداری به عمل آمده است، اضافه کرد: در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مجموع ۳۰۰ واحد صنفی قم به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «امیرحسین پروان» امروز (دوشنبه 1 اردیبهشت) در جلسه «شورای اطلاع‌رسانی استان قم» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد،با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در مقابله با کرونا عنوان کرد: در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی قالب صنوف پرخطر قم غیرفعال بوده اند.

 

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با تأکید بر این که از فعالیت صنوف پرخطر قم خودداری به عمل آمده است، اضافه کرد: در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در مجموع 300 واحد صنفی قم به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند چراکه سلامت مردم ضروری است.

 

وی در ارتباط با وضعیت مجوزهای واحدهای صنفی استان قم بیان داشت: در استان قم 35 هزار واحد صنفی پروانه دار و 10 هزار واحد فاقد پروانه مشغول فعالیت هستند و قم در ثبت‌نام اصناف در سامانه سلامت در رتبه نوزدهم کشور قرار دارد هرچند بیش از 40 هزار واحد صنفی و غیراصناف در این سامانه ثبت‌نام کرده اند و این ثبت نام ها ادامه دارد.

 

پروان بیان داشت: 90 درصد از اصناف قم تاکنون در سامانه سلامت اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند و ما منتظر ثبت بقیه موارد هستیم، چراکه باید هر اقدامی که از شیوع کرونا جلوگیری می‌کند را انجام بدهیم.

کد خبر 918431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha