آغاز رزمایش مواسات و همدلی تحت عنوان «همه با هم»

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان قم از آغاز رزمایش مواسات و همدلی تحت عنوان «همه با هم» خبرداد و گفت: آمادگی داریم در حوزه تبلیغات شهری برای دریافت کمک های مردمی و افزایش حجم کمک به نیازمندان اقدامات مناسبی انجام بدهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، دکتر «حمیدرضا جلیلی» امروز(دوشنبه 1 اردیبهشت) در جلسه «ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بعد از نیمه شعبان و سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک به نیازمندان به سه دستگاه ابلاغ ملی صورت گرفت.

 

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان قم افزود: سازمان بسیج و سازمان تبلیغات اقدام به راه اندازی رزمایش «همدلی و کمک مؤمنانه» کردند و کمیته امداد نیز «رزمایش ملی بخشش ایرانیان» را راه انداخت؛ اداره کل ورزش و جوانان نیز رزمایش «همت جوانانه و کمک مؤمنانه» را راه انداخت که این ها غیر از اقدامات مجموعه های مردمی است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: جلسه ای با حضور مجموعه دستگاه های ذی ربط جهت حمایت های فرهنگی، تبلیغات و اطلاع رسانی های مردمی برقرار و قرار شد تحت برند «همه با هم» در فضای مجازی فعالیت را آغاز کنیم و در مجموعه فضای تبلیغی شهر نیز فعالیت همه دوستان تحت پوشش قرار بگیرد.

 

جلیلی یادآور شد: آمادگی داریم در حوزه تبلیغات شهری برای دریافت کمک های مردمی و افزایش حجم کمک به نیازمندان اقدامات مناسبی انجام بدهیم.

 

وی با بیان این که در فضای مجازی مسابقات مختلف مردمی برای هدایت مردم به کمک به نیازمندان راه اندازی خواهد شد، گفت: همانطور که در ماه رمضان هم این کار انجام شده است در ماه رمضان امسال نیز این فضا را خواهیم داشت.

کد خبر 918476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha