وحدت حوزه و دانشگاه گامی در مسیر جامعه اسلامی پیشرفته است

فرماندار یزد با اشاره به نقش تاثیر گذار حوزه و دانشگاه، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه به معنای وحدت در رسیدن به یک جامعه اسلامی پیشرفته و مستقل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، عزیزالله سیفی، فرماندار یزد در پیامی با گرامیداشت 27 آذرماه روز شهادت آیت الله دکتر مفتح بر وحدت هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه تاکید کرد. 

سیفی در این پیام به بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه یادآور عروج عالم ربانی آیت الله مفتح است آورده است: وحده حوزه ودانشگاه حاصل تفکرات و از یادگارهای ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای تحقق اسلام ناب محمدی است که در این راه دکتر مفتح در راه تحقق این اندیشه و آرمان بلند تلاش بی وقفه ای انجام داده است و با شهادتش مهر تاییدی به این تفکر زده است.

فرماندار نیز با اشاره به اینکه دشمنان تلاشهای بی وقفه ای بعد از انقلاب برای جدایی این دو نهاد مقدس انجام داده اند، افزوده است: دشمنان به ویژه نظام استکبار واستعمار اهمیت پیوند حوزه ودانشگاه را در مواجهه با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی و پیشبرد ایران اسلامی به سوی اهداف متعالی درک کرده اند هر روز در صدد این هستند که با تفرقه افکنی بین این دو نهاد نقشه های شوم خود را به اجرا در آورند.

وی با تاکید اینکه وحدت حوزه ودانشگاه یعنی وحدت در رسیدن به یک جامعه اسلامی پیشرفته و مستقل خاطر نشان کرده است در این مسیر اندیشمندان و متخصصان حوزوی و دانشگاهی می باید با همکاری و همفکری و تعامل مناسب در این زمینه بیش از پیش قدم بردارند.

سیفی با گرامیداشت 27 آذرماه روز شهادت آیت الله دکتر مفتح ابراز امیدواری کرد با وحدت در اندیشه و عمل بتوانیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تقویت کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 91884

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha