پیشرفت ایران اسلامی در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی را در گرو وحدت حوزه و دانشگاه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز ( 28 آذر) در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه علمی کاربردی لرستان، گفت: امروز دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل توطئه سازمان یافته جدایی دو نهاد تاثیرگذار حوزه و دانشگاه را دنبال می کنند، اما وحدت این دو نهاد موجب عظمت و پیشرفت ایران اسلامی شده است.

وی افزود: شهید مفتح برای بیدار کردن نسل جوان همت بالایی به خرج داد و شخصیتی بود که در دانشگاه بسیار موثر واقع شد و پرچم مبارزات، اسلام و مبارزات حضرت امام (ره) را به دوش کشید.

حجت الاسلام میرعمادی، رمز موفقیت شهید مفتح را در فراگیری علم نافع و عمل گرایی دانست و اظهار داشت: شهید مفتح به هر آنچه که می آموخت، عمل می کرد.

وی دانشجویان را به شناخت ظرفیت ها و توانمندی های خود، داشتن همت بلند و پشت کار و سعی و تلاش توصیه کرد وبیان داشت: به زیر کشیدن هواپیمای جاسوسی آمریکا که بنابر اذعان یکی از کارشناسان برای تسلط بر این هواپیما باید از 255 قفل امنیتی عبور کرد، بیانگر توانمندی و همت بلند جوانان ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اذعان به اینکه ما این قدرت را داریم که در جنگ الکترونیک بر دشمن مکار غلبه کنیم، خاطرنشان کرد: امروز دنیا از این ماجرا در حیرتند که چگونه ایرانیانی که در تحریم بوده و هیچ کشوری نمی تواند تجهیزات و امکانات در اختیارشان بگذارد، توانستند هواپیمای جاسوسی آمریکا را به زیر بکشند.


پایان پیام/

کد خبر 92208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha