ساماندهی افراد دوره گرد و فروشندگان و دلالان پسماندهای خشک بازیافتی در یزد

معاون خدمات شهری شهرداری یزد از اجرای طرح ساماندهی افراد دوره گرد و فروشندگان و دلالان پسماندهای خشک بازیافتی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حسین صالحیان» در نشست بررسی طرح ساماندهی دوره گردها و دلالان ضایعاتی که در محل دفتر معاون خدمات شهری شهرداری یزد برگزار شد به اهمیت این موضوع در کمک به زیبایی شهر و امنیت و آرامش شهروندان اشاره کرد.

وی گفت: برنامه ساماندهی افراد دوره گرد و فروشندگان و دلالان پسماند های خشک بازیافتی علاوه بر حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و سلامت شهروندان از ایجاد نا امنی در شهر نیز جلوگیری خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد در ادامه به رعایت احترام و نظافت شخصی و شناسنامه دار شدن افراد دوره گرد که به نحوی با این کار امرار معاش می کنند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با همراهی عوامل قضایی و همکاری همشهریان گرامی توانستیم در اجرای این طرح به موفقیت نسبی دست یابیم و برای رسیدن به ساماندهی کامل به همکاری بیشتر همشهریان نیاز داریم.

گفتنی است که رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد نیز در این نشست به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری پسماندهای خشک و بازیافتی توسط پیمانکار پرداخت.

کد خبر 922618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha