برنامه های فرهنگی وقف با ظرفیت رسانه ها اطلاع رسانی می شود

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و خانه مطبوعات و رسانه های استان با امضا تفاهم نامه ای از ظرفیت های رسانه ها و مطبوعات محلی برای ترویج و توسعه برنامه های فرهنگی وقف استفاده خواهند کرد.

«هادی صباغی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی جلسه ای با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه های استان با امضا تفاهم نامه ای از ظرفیت های رسانه ها و مطبوعات محلی برای ترویج و توسعه برنامه های فرهنگی وقف استفاده خواهند کرد.

 

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل تصریح کرد: در این تفاهم نامه طرفین از ظرفیت های طرف مقابل در جهت بسط و توسعه همکاری ها تاکید کردند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: براساس این تفاهم نامه همکاری دو طرف در جهت بسط و گسترش امر مقدس وقف و امور خیریه با رویکرد اهداف فرهنگی در سطح استان از توان و ظرفیت های رسانه ها و فعالان مطبوعات استفاده خواهند کرد.

 

وی افزود: همچنین مقرر شد بخشی از مطالبات همکاران مطبوعاتی که از سال های قبل انباشت شده است از طریق واریز مبالغ از محل فصل 5 این اداره کل به حساب خانه مطبوعات استان به همکاران طرف حساب پرداخت گردد.

 

صباغی اذعان داشت: همچنین به پیشنهاد خانه مطبوعات استان و موافقت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مقرر شد در اولین فرصت یکی از آپارتمان های این اداره کل به صورت اجاره ای و با مبلغ مناسب جهت تجمیع دفاتر نشریات و مطبوعات استان که در نقاط مختلف شهر پراکنده می باشند، با طی مراحل قانونی اختصاص یابد.

 

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان اعلام کرد: این تفاهم نامه همکاری می تواند زمینه ساز مناسبی برای توسعه و ترویج سنت حسنه وقف در سطح جامعه باشد.

کد خبر 922796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha