حضور مسئولان بنیاد شهید، پنجشنبه هر هفته در یکی از روستای اطراف مشهد

فرمانده پایگاه نیروی مقاومت بسیج اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: قصد داریم برای دیدار با خانواده شهدا و حضور در گلزار شهدا، پنجشنبه هر هفته به یکی از روستاهای اطراف مشهد سفر کنیم.

محمدجواد جلای فرد، فرمانده پایگاه نیروی مقاومت بسیج اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، به خبرنگار شبستان در مشهد، گفت: دیدار اعضای بنیاد شهید از خانواده شهدا وظیفه ذاتی بنیاد است و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تمام آحاد مردم بسیجی هستند، یکی از وظایف اصلی پایگاه بسیج بنیاد و تمام ادارات این است که به جذب، ثبت نام نیرو و ساماندهی نیروهای جذب شده بپردازند.

 

جلالی فرد با بیان اینکه متقاضیان عضو در پایگاه بنیاد شهید زیاد شده است، اذعان داشت: شرایط ایجاب می کند که پایگاه را بازسازی و ساماندهی دوباره کنیم تا کار پایگاه به درستی مدیریت شود بنابراین برطبق قانون، اداره ای که 70 کارمند آن از بین 150 کارمند عضو پایگاه بسیج باشد آن پایگاه مستقل است.
 

فرمانده پایگاه نیروی مقاومت بسیج اداره کل بنیاد شهید امور ایثارگران خراسان رضوی از دستورات اخیر شورای پایگاه مبنی بر اینکه در هر اداره ای باید دو نفر به عنوان رابط اصلی و جانشین آن در پایگاه انتخاب شوند، تصریح کرد: رابطین نقش فرمانده در پایگاه اداره را دارند و من از مدیران تقاضا دارم به پایگاه های بسیج، ستاد اقامه نماز و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مکان ثابت و مخصوص اختصاص بدهند که مراجعین از فعال بودن آن پایگاه مطلع شوند.


وی افزود: فعالیت کارمندان بسیجی بنیاد شهید نباید منحصر به فعالیت ساعت اداری باشد بلکه باید متناسب با فعالیت ها و مأموریت ها مازاد بر ساعت اداری باشد.


فرمانده پایگاه نیروی مقاومت بسیج اداره کل بنیاد شهید امور ایثارگران خراسان رضوی، تصریح کرد: در کنار وظایف اصلی، ارگان ها و نهادها باید نگهداری از ارزش های غدیر، محرم، عاشورا، انقلاب و احیای امر به معروف ونهی از منکر و پرداختن به این اصول را سرلوحه کارها داشته باشند. 


وی به برگزاری کلاس های بصیرت به صورت سازماندهی در پایگاه بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: همچون سنوات گذشته با همکاری سازمان های سه گانه مشهد قصد داریم برای حضور در گلزار شهدا پنجشنبه هر هفته به یکی از روستای اطراف مشهد سفر کنیم چرا که این ما هستیم که نیاز به خانواده شهدا و حضور در گلزار شهدا داریم.
 

پایان پیام/

کد خبر 92476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha