سند توسعه فرهنگی شهرستان‌های اصفهان  طراحی و اجرایی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: لازم است سند توسعه فرهنگی شهرستان‌ها را به صورت تخصصی برای هر شهرستان طراحی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «سید سعید سرابی» در دیدار روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه شمال استان اصفهان با خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه روسای ادارات شهرستان‌ها استان عمدتا با تجربه هستند و این نکته به توانمندی مجموعه‌ها کمک شایانی می‌کند تا برنامه‌های مدنظر کاربردی و اجرایی تر باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌ها به نحو احسن اظهار کرد: لازم است سند توسعه فرهنگی شهرستان‌ها را به صورت تخصصی برای هر شهرستان طراحی و اجرایی کنیم و در ستاد اداره کل هم راهکارهایی برای اصلاح ساختار، برنامه و فعالیت‌های شهرستان‌ها به صورت برنامه‌ای جامع تدوین شود تا بتوان به سمت جلو حرکت کرد.

 

وی با تاکید بر لزوم تعامل با سایر بخش‌ها و مجموعه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: اداراتی که تعامل بیشتری با سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها نظیر فرمانداری، شهرداری‌ها و مجموعه‌های دیگر فرهنگی در شهرستان‌ها داشتند موفق تر عمل کردند و در این راستا از تجربیات تعامل شهرستانی می‌توان بهره برد تا تحولاتی را به وجود آورد.

 

این دیدار با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین معتمدی مسئول امور شهرستان‌های اداره کل و میثم نمکی رئیس اداره کاشان، سعید ضابطی رئیس اداره آران و بیدگل، علی مشربی رئیس اداره نطنز، فضل الله بصیرت رئیس اداره اردستان، ماشاالله فخاری رئیس اداره نایین و مهدی سلیمان‌پور مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان خور و بیابانک 15 اردیبهشت انجام شد.

کد خبر 925157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha