کار فرهنگی زمان‌بر بوده و برای به سرانجام رسیدن نیازمند صبر و همت بلند هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: کار فرهنگی زمان بر بوده و برای به سرانجام رسیدن نیازمند صبر و همت بلند هستیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «سید سعید سرابی» در دیدار روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه مرکزی استان اصفهان با خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: کار فرهنگی زمان بر بوده و برای به سرانجام رسیدن نیازمند صبر و همت بلند هستیم و در مقطع زمانی کوتاه نمی‌توان انتظار معجزه داشت اما با برنامه ریزی دقیق می‌توان در بلند مدت به اهداف مدنظر رسید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تقدیر از موارد مطرح شده در جلسه اظهار کرد: شهرستان‌های استان را به صورت تخصصی تقسیم بندی کردیم و تلاش داریم در این دوره توجه بیشتری به مناطق صورت پذیرد و امیدواریم مناطق در بازه زمانی مدنظر به رشد قابل قبولی دست یابند.

 

وی با تاکید بر لزوم تنظیم سند توسعه فرهنگی در برش شهرستانی خاطرنشان کرد: لازم است این سند در محورهای منابع، اعتبارات، بودجه، حقوقی، تعاملات فرهنگی و... تنظیم شود.

 

در این جلسه همچنین روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های منطقه مرکزی استان اصفهان به بیان دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

این دیدار با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین معتمدی مسئول امور شهرستان‌های اداره کل و اقبال صالحی رئیس اداره تیران و کرون، سید حسن لوح موسوی رئیس اداره نجف آباد، محمدحسین محمدی سرپرست اداره خمینی شهر، داوود صابری رئیس اداره برخوار، فرامرز رادمنش رئیس اداره شاهین شهر و میمه انجام شد./

کد خبر 925269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha