رزمایش مومنانه با تهیه و توزیع ۸۵ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان

مدیر حوزه علمیه نورالاصفیاء تهران از تهیه و توزیع ۸۵ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان در رزمایش مومنانه خبر داد.

خانم کهندانی، در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، درباره اقدمات و فعالیت‌های خواهران گروه جهادی حوزه علمیه نورالاصفیاء برای مقابله و پیشگیری از کرونا، گفت: در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تا امروز ۸۵ بسته ارزاق معیشتی و بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند و قشر بزرگوار کارگر تهیه شد که در روستاهای محروم استان لرستان از جمله شهر نورآباد، روستاهای سیل زده نصرت‌آباد جنوبی، چمچال، روستای سراب غضنفر و چندین روستای دیگر توزیع شد.

مدیر حوزه علمیه نورالاصفیاء تهران افزود: در همین مناطق به بیش از ۲۵ خانواده نیازمند سرکشی شده که به میزان توان برخی از مشکلات آنها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: تعدادی از طلاب خواهر این حوزه علمیه در قالب گروه‌های جهادی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) به ملاقات بیماران کرونایی پرداخته و در صورت نیاز به کمک پرسنل بیمارستانی هم پرداختند.

کهندانی درباره فعالیت طلاب جهادی مدرسه برای مقابله با کرونا در فضای مجازی، اظهار کرد: خواهران طلبه و استادان حوزه علمیه برای ایجاد آرامش و روحیه دادن به خانواده‌های درگیر با بیماری کرونا افزون بر مشاوره حضوری به مشاوره تلفنی و ارسال پیام‌های امیدوار کننده در قالب فضای مجازی پرداختند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت جشن نیمه شعبان تعداد هفتاد پرس غذای گرم به همراه بسته هدیه بین خانواده های نیازمند مناطق اطراف حوزه توزیع شد.

 

کد خبر 927818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha