سهم ۷۵ میلیون تومانی خیران کانون امام حسن مجتبی (ع) اسفراین در رزمایش مواسات

مدیرکانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی (ع) اسفراین از جمع آوری مبلغ ۷۵ میلیون تومان کمک انسان دوستانه در راستای رزمایش مواسات و همدلی به همت خیران این کانون و با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا تا کنون خبرداد.

«سعید شکوری»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: تا کنون و به همت خیران و اهالی مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) مبلغ 75 میلیون تومان جمع آوری و در قالب اقدامات خیرخواهانه و رزمایش مواسات و همدلی در میان افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا هزینه و توزیع شده است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع)  بیان کرد: مبلغ مذکور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و رفع آسیب های ناشی از آن با حرکت های جهادگرانه  و خودجوش شامل ضدعفونی معابر، اهدای بسته های غذایی، پخت غذای گرم، ذبح گوسفند و توزیع گوشت قربانی  صرف شده است.

 

 

شکوری با اشاره به فعالیت های این کانون در راستای مقابله با کرونا، ضدعفونی و گندزدایی معابر، خیابان ها، بوستان ها، دستگاه های عابر بانک و خیابان های اصلی و فرعی را از جمله برنامه های مستمر معرفی کرد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) اسفراین با بیان اینکه تاکنون 400 بسته غذایی به ارزش هر بسته 200 هزار تومان تهیه و توزیع شده است، افزود: به مناسبت لیالی قدر هم 100 بسته غذایی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان شامل برنج، گوشت، روغن، خرما، رب و ماکارونی برای مردم تهیه و در سطح شهر توزیع می شود.

 

 

کد خبر 928274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha