آئین احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان در مسجد صاحب الزمان (عج) یانچشمه برگزار شد

بهارلویی گفت: آیین احیای لیله القدر در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و عزاداری شب شهادت امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) یانچشمه به همت کانون فرهنگی هنری مهرپویان برگزار شد.

«حمزه بهارلویی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مردم به ویژه جوانان مومن و شب‌زنده‌دار روستای یانچشمه در شب بیست ویکم از ماه مبارک رمضان با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج)، شب تقدیر را به استغفار، توبه و استغاثه سپری و به یاد لحظات غمبار فراق و عروج روح ملکوتی آن حضرت، با برگزاری عزاداری، عشق و ارادت خود را به ساحت آسمانی آن امام همام ابراز کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای یانچشمه ادامه داد: سخنرانی، نوحه خوانی و عزاداری از برنامه های آئین احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان در مسجد صاحب الزمان (عج) یانچشمه بود.

 

وی افزود: قرائت دعای جوشن کبیر، تلاوت قرآن کریم و مراسم احیا و قرآن به سر گذاشتن از برنامه‌های دیگر آئین احیاء شب بیست و یکم ماه رمضان در مسجد صاحب الزمان (عج) یانچشمه بود.

 

بهارلویی ابراز کرد: آئین احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری مهرپویان در مسجد صاحب الزمان (عج) یانچشمه برگزار می شود.

 

کد خبر 928860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha