گلپایگان، میزبان مرحله شهرستانی مسابقات غرب استان اصفهان

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی از برگزاری مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور شهرستان های غرب استان اصفهان در ۲۶ تیر ماه سال جاری خبر داد.

 حجت الاسلام «عباس نصیر الاسلامی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در گلپایگان، از میزبانی  شهرستان گلپایگان  در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از منطقه غرب استان اصفهان خبر داد و گفت: این مسابقات  در رشته های 5، 10، 20 و حفظ  کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان، دعا خوانی، همسرایی و هم خوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان از علاقه مندان  حضور در این آزمون  خواست که در سایت به آدرس www.my.oghaf.ir  ثبت نام کنند و ادامه داد: مسجد حجت الاسلام و حسینیه امام زادگان 17 تن به ترتیب میزبان برادران و خواهران حاضر در این مسابقات در 26 تیر ماه سال جاری هستند.

 

وی به جلسه ای که آستان مقدس امامزادگان ۱۷تن (ع)  میزبان اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان گلپایگان اشاره کرد و افزود: این جلسه که با حضور موسسات خیریه و خیران شهرستان و بعضی مدیران کارخانه های شهرک صنعتی گلپایگان با هدف کمک به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا برگزار شد برعدم تعدیل نیرو و بیکار شدن کارگران تاکید شد.

حجت الاسلام نصیر الاسلامی از اجرای طرح ضیافت همدلی با همت مرکز افق آستان مقدس امامزادگان ۱۷تن (ع ) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان خبر داد و تشریح کرد: 150 بسته مواد غذایی شامل گوشت، رب، قند، چای، برنج، روغن، ماکارانی و غیره با همت این اداره ‌‌و مرکز افق آستان مقدس امامزادگان ۱۷تن (ع) توزیع شد که منابع آن از محل درآمد موقوفات خیرات، نذورات امامزادگان و همراهی خیران تامین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان  به برنامه های مجازی متعدد در شبهای ماه مبارک رمضان مانند ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شبهای قدر از آستان های امام زادگان 17 تن (ع) و امام زاده ابراهیم (ع) روستای سعیدآباد و امام زاده عمران ابن علی (ع) شهر گوگد اشاره کرد و از تلاش های خادمان این اماکن متبرکه تشکر کرد./

کد خبر 929994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha