نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع لاهیجان اقامه می شود

میرغضنفری با بیان اینکه نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه مسجد جامع لاهیجان اقامه می شود، گفت: در حال حاضر اوضاع شهرستان خوب گزارش شده و تمام نگرانی ها در خصوص تعطیلات پیش‌رو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، جلسه ستاد مقابله با کرونا، شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان و جلسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و الزامات پیشگیری از بیماری امروز( دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت) به صورت تجمیعی در سالن اجتماعات شهید کریمی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

«اسماعیل میرعضنفری» در این جلسه ضمن اعلام انزجار از تمامی جنایت های رژیم صهیونیستی، گفت: امسال با توجه به شرایط خاص موجود در جامعه، راهپیمایی روز قدس به علت شیوع بیماری کرونا برگزار نمی شود و این اتحاد و همبستگی مردم به شکلی متفاوت برگزار شده و شبکه های اجتماعی هم باید روز قدس را به عنوان سنت حسنه نظام با فضاسازی های مناسب به نمایش بگذارند.



فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه نماز عید سعید فطر با  رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محوطه مسجد جامع شهر اقامه می شود، افزود: در حال حاضر اوضاع شهرستان لاهیجان خوب گزارش شده است و تمام نگرانی ها در خصوص تعطیلات پیش‌رو است تا استان گیلان به دلیل مستعد بودن برای موج دوم و سوم این بیماری، شاهد وضعیت مشابهی همچون خوزستان نباشد.



وی ادامه داد: نصب پرچم فلسطین در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران در میدان گلستان لاهیجان به مدت سه روز از جمله برنامه های پیش بینی شده در روز قدس است.



*تخصیص بیش از یک میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان اعتبار برای کنترل آسیب های اجتماعی و مواد مخدر در لاهیجان

میرغضنفری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه یکی از چالش ها در حوزه مواد مخدر، مشکل قانونی است، گفت: تا زمانی که معضل قانونی این حوزه بازدارنده نباشد قطعا نمی توان بر معتاد متجاهر تاثیر لازم را گذاشت.


فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه بزرگترین و تاثیرگذارترین حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دنیا از مسیر مواد مخدر است، اذعان کرد: مواد مخدر ابزار فرهنگی استکبار در کشورهای در حال توسعه و کشورهای جهان سوم بوده و منبع درآمد مطمئن برای آنان است.


وی ادامه داد: ۱۳ هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم انقلاب شده است.



فرماندار شهرستان لاهیجان با تاکید بر اینکه شبکه های مجازی و گروه های مردم نهاد و خبرنگاران باید معضلات ناشی از آسیب های گریبان‌گیر را در جامعه بیان کنند، تصریح کرد: یک میلیارد و ۸۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سرفصل اعتبارات فرهنگی برای کنترل در بخش آسیب های اجتماعی و مواد مخدر در شهرستان لاهیجان تخصیص یافته است.


میرغضنفری تصریح کرد: زمانی تمام تلاش ما موثر واقع می شود  که علاوه بر ما کشورهای دیگر از نزدیک ترین کشورهای همسایه تا کشورهای مدعی، اعتماد راسخ برای‌ مبارزه با مواد مخدر را داشته باشند.



 

کد خبر 930004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha