۲ هزار پرس غذای گرم توسط کانون شهدای فرگ کاشمر طبخ و توزیع شد

معقول گفت: ۲ هزار پرس غذای گرم توسط اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع روستای فرگ شهرستان کاشمر با همکاری واحد نیکوکاری مسجد چهارده معصوم (ع)، دهیاری و شورای اسلامی طبخ و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«سید عباس معقول» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: با توجه به تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های کانون به سمت حضور در فضای مجازی بود که برگزاری دعا، مناسبت های مذهبی و نشست های هم اندیشی سوق پیدا کرد و در این زمینه نیز با توجه به مشکلات اقتصادی که به این واسطه بوجود آمد تهیه بسته های معیشتی و تهیه غذای گرم با همکاری خیرین منطقه صورت گرفت.

 

مدیر کانون شهدای فرگ کاشمر افزود:شیوع کرونا ویروس موجب مختل شدن بازار کسب و کار در سطح جامعه شد به گونه ای که بسیاری از اصناف به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس دست از کاسبی برداشتند و از این رو بسیاری از این افراد متضرر شدند اما گروهی که بیش از همه نیازمند توجه و حمایت افراد خیر و نیک اندیش می باشند، اقشار نیازمند و فقرا هستند.

 

وی با بیان اینکه مشارکت کانون‌ها و فعالان مسجد در لبیک به ندای رهبری و رزمایش مواسات چشمگیر و بی نظیر است، گفت: نیروی تربیت شده مسجدی در زمانه بروز سیل به یاری سیل زدگان می شتابد و در زمانی که یک بیماری ویروسی منحوس تمامی بشریت را تهدید می کند بار دیگر به صحنه می آید و نقش خویش را در عرصه خدمت رسانی و تلاش به بهترین نحو انجام می دهد.

 

معقول اظهارداشت: در شب های قدر ۲۱ و ۲۳ رمضان ۲ هزار پرس غذای گرم توسط اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع روستای فرگ شهرستان کاشمر با همکاری واحد نیکوکاری چهارده معصوم (ع)و دهیاری و شورای اسلامی طبخ و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مدیر کانون شهدای فرگ کاشمر گفت:کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در همه برنامه هایی که در کشور ایجاد می شود پیش قدم هستند و برای کمک به نیازمندان به صورت شبانه روزی تلاش و دوشادوش مردم به صورت خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «مردم ماه رمضان امسال را به رزمایش گسترده کمک به نیازمندان تبدیل کنند» گفت: رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیرو فرامین معظم له در حال اجرا است.

کد خبر 930065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha