تمامی پرسنل ادارات باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل کار حاضر شوند

نجاتی گفت: تمامی پرسنل ادارات و بانک‌ها باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با ماسک و رعایت مسائل بهداشتی در محل کار خود حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» شامگاه (دوشنبه ۲۹ اردیبهشت) در حاشیه جلسه شورای تامین خوزستان، به مصوبات این شورا اشاره کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام ادارات و شرکت‌ها از فردا (30 اردیبهشت) فعال و ساعات کار آنها از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر است.

 

سخنگوی ستاد مدیریت ویروس کرونا در خوزستان تصریح کرد: از روز (پنج شنبه 1 خرداد) تا پایان تعطیلات عید فطر تمام ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و اصناف تعطیل هستند.

 

وی با بیان اینکه تمامی اصنافی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده‌اند از فردا می‌توانند فعال اضافه کرد: ساعت کار اصناف ضروری از ساعت ۹ تا ۲۲ و اصناف غیرضروری از ۹ تا ۲۱ است.

 

نجاتی با اشاره به اینکه کلیه آرامستان‌های اهل قبور خوزستان تا پایان عید فطر تعطیل و ورود به آنها ممنوع است عنوان کرد: باید فرمانداران با همکاری اعضای شورای تامین نظارت لازم را داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه تمامی مساجد شهرهای استان فقط برای اقامه نماز عید فطر فعال هستند ابراز کرد: در مصلا‌ها نماز عید فطر برگزار نخواهد شد و راهپیمایی روز جهانی قدس فقط در شهرهای سفید آن هم در محل برگزاری نماز جمعه با سخنرانی و قرائت قطعنامه اجرا می‌شود.

 

سخنگوی ستاد مدیریت ویروس کرونا در خوزستان با اشاره به اینکه به واسطه تصمیمات این چند روز اخیر آمار بیماری روند رو به کاهشی داشته است افزود: آمار ارائه شده امروز برای این بود که افراد در روزهای گذشته تست داده بودند اما امروز تعداد نمونه‌های گرفته به پایان و به عدد صفر رسید که دلیل افزایش آمار امروز به همین علت است.

 

وی با بیان اینکه تمامی پرسنل ادارات و بانک‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با ماسک و رعایت مسائل بهداشتی بر کار خود حاضر شوند تاکید کرد: ارباب رجوع‌ها باید با ماسک به ادارات و بانک‌ها وارد شوند و همچنین اصناف هم باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

کد خبر 930068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha