تاکید بر تشکیل کمیته ویژه راهبری جهش تولید در راستای بررسی راهکارهای تحقق شعار سال

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: تشکیل کمیته ویژه راهبری جهش تولید در راستای بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از سایت اطلاع رسانی دفتر امام جمعه ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی» دیروز(29اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگ عمومی ‌آذربایجان‌غربی که در امام جمعه ارومهی برگزار شد گفت: اقدامات بسیار خوبی با راه اندازی ستاد مقابله با کرونا در استان انجام شد و تجربه‌های قابل توجهی نیز در این راستا به دست آمد که می‌توان نظیر آن را در راستای توسعه و جهش تولید بهره برد.

 

وی اضافه کرد: در کمیته ویژه ای که در راستای توجه به شاخص‌های جهش تولید در آذربایجان‌غربی راه اندازی می‌شود، می‌توان راهها و موانع پیش روی این امر مهم را بررسی و با تصمیم‌های جهادی، زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری را در این خصوص فراهم کرد.

 

وی بیان کرد: در صورتی که تصمیم‌ها و اقدامات جهادی در این خصوص گرفته نشود، در پایان سال با مطرح کردن مباحث کلی در خصوص جهش تولید، بدون رفع مشکل سال را به پایان خواهیم برد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه زمینه‌های خاص جهش تولید در استان فراهم است، گفت: باید این زمینه‌ها به خوبی احصا شده و برای توسعه استان در طول سال جاری مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه تا جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی‌ باید اولویت‌های فرهنگی استان احصا شود، افزود: در این راستا کمیته ای متشکل از صاحب نظران و مدیران دستگاه‌های فرهنگی منتخب تشکیل شود تا در سریع ترین زمان ممکن، اولویت‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی توجه بیش از پیش مدیران در خصوص حضور در جلسات شورای فرهنگ عمومی ‌و همچنین عمل به مصوبات این شورا را خواستار شد و اضافه کرد: مسوولان به مباحث فرهنگی و حضور در شورا بها بدهند و با اجرای مصوبات، در شتاب روند اجرای طرح‌های فرهنگی موثر باشند.

کد خبر 930168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha