روز شهرکرد روز به اوج رساندن این شهر باشد

حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه روز شهرکرد باید روز به اوج رسیدن شهرکرد باشد، گفت: باید برای ارتقا شاخصه ‌های شهری کارگروه ‌هایی در هر زمینه تشکیل شود تا مسیر رسیدن به اهداف را تسهیل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت ‌الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه (چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت) در دیدار شهردار جدید و شورای اسلامی شهرکرد که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، روز شهرکرد را تبریک گفت و افزود: روز شهرکرد فرصتی مغتنم برای تمرکز بر وظایف و بهره گیری از افکار و نظرات برای رشد و توسعه این شهر است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حاکم شدن یک مدیریت تحول ساز را نیاز امروز شهرکرد خواند و افزود: شهرکرد با توجه به ظرفیت ها و استعدادهایی که دارد می تواند نقش خود به عنوان مرکز یک استان کشور را به خوبی ایفا کند.

 

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه شورای شهر به عنوان پارلمان شهری می تواند در همه عرصه ها اثرگذار باشد، اظهار کرد: انتظارات و توقعات از شورای شهر زیاد است و این شورا باید از همه ابتکارات و نوآوری ها برای ارتقای شهری بهره ببرد.

 

وی با تأکید بر اینکه روز شهرکرد باید روز به اوج رسیدن این شهر باشد، تصریح کرد: باید برای ارتقا شاخصه‌های شهری کارگروه‌هایی در هر زمینه تشکیل شود تا مسیر رسیدن به اهداف را تسهیل کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا در استان های همجوار باید تدابیر خاصی برای جلوگیری از شیوع این ویروس در استان اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: شهرداری ها در این راستا می توانند نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

 

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شهردار و شورای شهر باید به طور مستقل فعالیت کند و نباید اعمال نفوذ شخصیت ها، جناح ها و گروه ها بر آنان باشد تا بتوانند راه درست را بر اساس واقعیات طی کنند و سلایق افراد دخیل نباشد.

 

کد خبر 930976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha