آزادی قدس شریف مسئله اول جهان اسلام است

حجت الاسلام نظرپور گفت: آزادی قدس شریف و نابودی غده سرطانی اسرائیل مسئله اول جهان اسلام است و هیچگاه این ننگ خفت بار فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام «ولی نظرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آزادی قدس شریف و نابودی غده سرطانی اسرائیل مسئله اول جهان اسلام است و هیچگاه این ننگ خفت بار فراموش نخواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: هر ساله ملت های آزادی خواه و مسلمان جهان با مشاهده جنایت های رژیم صهیونیستی به صف روز جهانی حمایت از آرمان های فلسطین و آزادی قدس شریف می پیوندند و نشان می دهد که این اندیشه حکیمانه امام خمینی (ره) ریشه در آموزه های دینی و اسلامی دارد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مقاومت تنها یک جمله نیست بلکه حرکتی بر گرفته است از ایثار و شهادت نهضت حسینی است که باید در مقابل ظلم و ستمگر ایستادگی کرد و ملت فلسطین هیچگاه در این میدان تنها نخواهد ماند.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق سفارش پروردگار متعال در قرآن کریم عدم سازش و مبارزه با ستمگر از رسالت های مهم مسلمانان است و باید طبق این آیات شریفه به رسالت خود در قبال آزادی قدس شریف عمل کنیم.

 

حجت الاسلام نظرپور افزود: صدای همدلی ملت های مسلمان در روز جهانی قدس موجب کر شدن گوش استکبار و نابودی اسرائیل خواهد شد و این وعده الهی تحقق خواهد یافت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اذعان داشت: امروز شاهد هستیم که پس از گذشته توطئه های بسیار اسرائیل در سرزمین های اشغالی نفوذ کلام امام خمینی (ره) در خصوص مطرح شدن روز قدس در روزهای ابتدایی انقلاب یک حرکت انقلابی بود تا آرمان آزادی فلسطین برای همیشه در دل های مومنان زنده باشد.

 

حجت الاسلام نظرپور بیان کرد: راهپیمایی روز قدس تعطیل ناپذیر است و پیگیری مسئله فلسطین توسط عموم مردم نشان از توجه افکار عمومی به مسئله آزادی قدس شریف است.

کد خبر 931177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha