آیین تکریم از خدمات دکتر لاریجانی در سه دوره نمایندگی مجلس برگزار شد

آیین تکریم از خدمات دکتر لاریجانی در سه دوره نمایندگی مجلس همزمان با نخستین نشست شورای اداری استان قم در سال جدید برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نخستین نشست «شورای اداری استان قم» درسال جدید عصر امروز(پنجشنبه اول خرداد) در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد.

 

آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرارسیدن سالروز جهانی قدس تأکید کرد که قدس شریف آرمان بلند امام راحل بوده و امروز آرمان عالی رهبر معظم انقلاب است.

 

همچنین «علی لاریجانی» رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که قم دارای ظرفیت صنعتی و فرهنگی بزرگی است، گفت: باید تلاش شود تا کارخانجات موجود تعطیل نشوند و به کسب و کارهای خرد نیز تقویت شوند.

 

وی با بیان این که خدمت به استان برای من یک افتخار بزرگ محسوب می‌ شد، گفت: هدف اصلی من آبادانی قم بود و قم از نظر شهرسازی و مسائل دیگر دچار عقب ماندگی شده بود و ما نیز با اعتمادی که مردم و مراجع و مسؤولان به ما داشتند گاهی گوشه ای از کار را می‌ گرفتیم.

 

این مدرس دانشگاه افزود: امروز شرایط قم متفاوت از قبل شده ولی هنوز از نظر آبادانی شهری نیازمند توجه جدی است از جمله این که قم دارای بافت های فرسوده زیادی است که باید فکری برای آن بشود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: این که فرصتی برای خدمت به شهر حضرت معصومه(س) و حوزه های علمیه را داشتم برای من افتخاری بود، از همه مردم عزیز، اصناف، صنعت گران، کارگران، کارمندان، روحانیون و سایر اقشاری که به بنده اعتماد کردند تشکر می‌ کنم و اگر تقصیر یا خطایی داشتم بنده را عفو بکنید و امیدوارم مسیر آبادانی و پیشرفت قم سریع تر از گذشته طی شود.

 

در بخش دیگری از این نشست «بهرام سرمست» استاندار قم با بیان این که در ایام کرونا در استان قم 38 جلسه و 450 مصوبه داشته ایم، گفت: انصافا همدلی و همراهی همه مسؤولان، نمایندگان، مراجع، روحانیت، گروه های جهادی و عموم مردم در مدیریت بحران کرونا نقش ویژه ای داشت.

 

«احمد امیرآبادی فراهانی» عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از خدمات 12 ساله دکتر لاریجانی در مجلس گفت: در رسیدگی به وضعیت قم هیچگاه با نمایندگان دیگر اختلاف نداشتیم.

 

در بخش دیگری از این همایش حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنور» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم از نبود و کمبود گله ندارند، از تبعیض و فساد ناراحت اند، گفت: شفافیت و رسیدگی به وضعیت اقتصادی اولویت مجلس یازدهم باشد.

 

همچنین «محمد نهاوندیان» معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به نقش اصلاح زیرساخت، چالاکی مدیریت، و ظرفیت حمایتی و ایمانی در اصلاح وضعیت اقتصاد، گفت: دقیقا همین چهار عنصر موجب توفیق ما در مدیریت بحران کرونا شد.

 

گفتنی است، در بخش پایانی این نشست از سه دوره نمایندگی و ریاست مجلس شورای اسلامی آقای دکتر علی لاریجانی توسط استاندار قم و برخی نهادهای اداری و دولتی از جمله شهرداری قم، شورای اسلامی شهر و شورای اسلامی استان تقدیر شد.

 

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور و دکتر امیرآبادی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 931284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha