محور‌های مقاومت در حد خود پیشرفت کرده و توانمند شده اند

خالد قدومی با بیان اینکه محور‌های مقاومت در حد خود پیشرفت کرده و توانمند شده اند، گفت: آنها پیشرفت‌های خوبی داشته اند و به قدس نزدیک شده ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «خالد قدومی» شب گذشته (پنجشنبه اول خرداد)در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به فرارسیدن روز قدس و بیان اینکه تاکنون در عرصه فلسطین اتفاقات زیادی افتاده است، گفت: محور‌های مقاومت در بهترین شرایط خود قرار دارند و پیشرفت‌های خوبی داشته اند و به قدس نزدیک شده ایم.

 

نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه دو گروه حامی و ضد فلسطین در طول ۷۲ سال گذشته وجود داشته است، گفت: این دو گروه تفاوت‌هایی داشته اند و برخی‌ها مخفیانه اقدام می‌کردند اما اکنون آشکارا اقدام می‌کنند و روابط خود را با رژیم صهیونیستی، عادی سازی کرده و بازی خود را از مخفیانه به آشکار تبدیل کرده اند.

 

وی با تاکید بر اینکه محور‌های مقاومت در حد خود پیشرفت کرده و توانمند شده اند، ادامه داد: این پیشرفت هم نه فقط در زمینه قدرت نظامی بلکه در زمینه هماهنگی و انتقال تجربه و پیشرفت فناوری و سایبری پیشرفت کرده اند.

 

قدومی با بیان اینکه اکنون محور‌های مقاومت در سطح منطقه هماهنگی دارند، محورهای مقاومت به این نتیجه رسیدند دشمن مشترک صهیونیستی را دارند و او موجب فساد در منطقه شده است.

 

نماینده جنبش حماس در تهران با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد خطر بزرگ منطقه، اسرائیل است، افزود: رژیم صهیونیستی کار‌های بی اخلاقی و زشتی را انجام داده که حتی صدای اروپایی‌ها را هم در آورده است و این در حالی است که برخی شخصیت‌های اروپایی کار‌های اسرائیل از جمله نژاد پرستی را قبول ندارند و از آن انتقاد می‌کنند./

کد خبر 931330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha