شیه و سنی دربحث دفاع از قدس مطرح نیست

حجت الاسلام منصوری گفت: قدس سرزمین مسلمانان است و در دفاع از قدس بحث شیه و سنی مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمد صالح منصوری» ظهر امروز (جمعه دوم خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روز قدس به دلیل بیماری کرونا در منازل ماندیم اما در فضای مجازی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهیم و از آل سعود و یهود انزجار می طلبیم.

 

امام جمعه شهرستان بندرترکمن به نامگذاری روز قدس توسط  امام خمینی (رحمه الله علیه) اشاره کرد و ادامه داد: در اسلام اگر گوشه ای از مسجد نجس شد هر كس بفهمد كه نجس شده است، بايد فورا نجاست آن را برطرف كند و اگر تمام مسجد نجس شد باید امام جماعت بالای پشت بام فریاد بزند تا همه مردم به تطهیر مسجد بپردازند.

 

حجت الاسلام منصوری بیان کرد: امروز دشمن اسلام سرزمین مقدس اسلام را تصرف کرده است و حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) دستور داد که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان فریاد بزنند تا صدای مردم را همه دنیا بشوند.

 

وی یادآور شد: این دستور حضرت امام(رحمه الله علیه) موجب شد که جهان متوجه جنایات رژیم صهیونیستی شود.

 

امام جمعه شهرستان بندرترکمن ابراز داشت: قدس سرزمین مسلمانان است و در دفاع از قدس بحث شیه و سنی مطرح نیست.

 

حجت الاسلام منصوری یادآور شد: رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی معتقد است که رژیم جعلی اسرائیل رؤیای نیل تا فرات را در سر دارد و امام خمینی (رحمه الله علیه) فرمودند که «هر مسلمان یک سطل آب بریزد، اسرائیل را سیل می‌برد» و اگر این فرمان اجرایی می شد امروز مسئله سوریه و داعش به وجود نمی آید.

 

وی با بیان اینکه باید همه مسلمانان با هم متحد شوند و برای نجات یک بخشی از سرزمین اسلامی که پاره تن اسلام است اقدام کنند، افزود: یک بخشی از سرزمین مقدس اسلام امروز در دست یهود قرار دارد و همه باید در کنار هم متحد شویم تا بتوانی دماغ رژیم صهیونیستی را به خاک بمالیم و فلسطین را آزاد کنیم.

 

کد خبر 931360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha