آمار مبتلایان به کرونا ویروس در  استان ایلام به ۸۹۴ نفر رسید

کریمیان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است، گفت: هم استانی های عزیز باید به رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۴ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۸۹۴ نفر  افزایش یافته است.

 

 «محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و مجموع فوت شدگان ناشی از ابتلا به کرونا تا این لحظه ۶۱ نفر است.

 

وی با بیان اینکه یک مورد فوتی جدید متعلق به شهرستان دهلران است، یادآور شد:  در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۱ نفر، در شهرستان دهلران ۲ نفر، در  شهرستان آبدانان ۲ نفر، در شهرستان هلیلان ۱ نفر، در شهرستان ایوان ۲ نفر و در شهرستان مهران ۱ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون۷۱۶ نفر از مبتلایان به کرونا با تلاش مدافعان سلامت بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، افزود: در حال حاضر ۲۵ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

 

کریمیان گفت: تا کنون در شهرستان ایلام  ۳۶۵ مبتلا و ۲۰ مورد فوتی، شهرستان ایوان ۱۲۹مبتلا و ١۴ مورد فوتی، شهرستان مهران ۶۱ مبتلا و ۶ مورد فوتی، شهرستان دهلران ۷۷ مبتلا و ۴ مورد فوتی، شهرستان دره شهر ۴۷ مبتلا و ۶ مورد فوتی، شهرستان ملکشاهی ۲۸ مبتلا و ١ مورد فوتی، شهرستان آبدانان ۵۲مبتلا و ۱ مورد فوتی، شهرستان بدره ۴۰ مبتلا و ۳ مورد فوتی، شهرستان سیروان ۳۰ مبتلا و ٣ مورد فوتی، شهرستان چرداول ۴۱ مبتلا و ۳ مورد فوتی و  در شهرستان هلیلان ۲۲ مبتلا و بدون فوتی گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی اقشار مختلف مردم، ابراز کرد: هم استانی های عزیز باید خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و از ترددهای غیرضرور در نقاط شلوغ و پرتردد خودداری کنند.

 

کد خبر 931958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha