پذیرش ماهانه ۱۵۰ بیمار در مرکز شیمی درمانی جهرم

بمانا گفت: ماهانه ۱۵۰ بيمار به مركز شيمی درمانی «جواد الائمه (ع)» جهرم مراجعه و از خدمات آن بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «قهرمان بمانا»، امروز (سه شنبه 6 خرداد)، در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات مرکز شیمی درمانی شهرستان جهرم گفت: با راه اندازی این مرکز از بهمن ماه سال گذشته، بیماران نیازمند به شیمی درمانی در شهرستان جهرم برای درمان دیگر نیازی به مراجعه مرکز استان ندارند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه این مرکز با برخورداری از 28 تخت ظرفیت خوبی برای بیماران ایجاد کرده است، افزود: بيشترين ضريب اشغال تخت های مركز شيمی درمانی جهرم از ابتدای شيوع كرونا ويروس بوده است.

 

وی ادامه داد: به طور ميانگين ماهانه 150 بيمار به مركز شيمی درمانی «جواد الائمه (ع)» جهرم مراجعه و از خدمات آن بهره مند می شوند.

 

بمانا با اشاره به اینکه به جز بیماران جهرمی، خدمات مرکز شیمی درمانی جهرم به بیماران دیگر شهرها نیز خدمات ارائه می کند، بیان کرد: برخورداری از تجهیزات پیشرفته و تامین دارو از مزایای مرکز شیمی درمانی جهرم است.

 

وی با اشاره به پذیرش کودکان سرطانی در مرکز شیمی درمانی «جوادالائمه (ع)»، خاطرنشان کرد: این مهم با ارجاع نامه فوق تخصص آنکولوژی اطفال صورت می گیرد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم تزریق داروهای شیمی درمانی به بیماران بر اساس زمان بندی استاندارد را دیگر مزایای این مرکز عنوان کرد و گفت: اين در حالی است كه در ديگر مراكز شيمی درمانی به دليل مراجعه زياد بيماران و كمبود تخت های بستری، مدت زمان دريافت دارو از 2 ساعت به يك ساعت كاهش می يابد.

 

کد خبر 932263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha