برخورد قاطع با ناشران اکاذیب فضای مجازی

کلانتری گفت: براساس سیاست گذاری های ستاد ملی کرونا، افرادی که با انتشار خبرهای جعلی و شایعه پراکنی سعی در تشویش اذهان عمومی و ایجاد دلهره در بین مردم دارند، برخورد قاطع صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۶ خرداد) در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که همزمان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کشور به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و مردم با دقت رصد و نظارت می شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر، بستگان بیمار، دوستانی که با آنها در ارتباط نزدیک بوده بیش از دیگران در معرض خطر کرونا قرار دارند و باید هر بیمار پس از بهبودی کامل نیز تحت مراقبت باشد.

 

کلانتری ضمن تاکید بر رعایت دقیق پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی از سوی مردم و اصناف مختلف، ادامه داد: این مسئله باید همچنان در عرصه‌ های مختلف رعایت شود تا بتوان از بیماری کرونا در جامعه جلوگیری کرد.

 

وی ادامه داد: مراکز تفریحی از جمله آبشار یاسوج و سایر تفرجگاه ها و مکان های گردشگری و تفریحی استان در حال تعمیر، بازسازی و آماده سازی است و بعد از پایان و ریشه کنی ویروس کرونا، پذیرای مسافران و گردشگران هستند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برپایی هر گونه چادر در مناطق گردشگر پذیر و تفریحی و حاشیه چشمه ها و آبشارها را ممنوع اعلام کرد و گفت: هر گونه تجمع، برپایی چادر و دورهمی ها به شیوع بیماری و ابتلای افراد زیادی منجر خواهد شد.

 

وی به حساس بودن روزهای آتی در مورد بیماری کرونا اشاره کرد و از شهروندان خواست تا حتی المقدور از منازل خود خارج نشده و به هیچ عنوان در تجمعات و مراکز شلوغ حضور پیدا نکنند.

 

کلانتری یادآور شد: شهروندان استان از سفرهای بین شهری و خارج از استان خودداری کرده و بهداشت فردی را به دقت رعایت کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی افراد با انتشار خبرهای جعلی و شایعه پراکنی سعی در تشویش اذهان عمومی و ایجاد دلهره در بین مردم دارند که براساس سیاست گذاری های ستاد ملی کرونا و به تبع آن ستاد استانی با این افراد برخورد می شود.

کد خبر 932352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha