افزوده شدن سه بیمار جدید به مبتلایان «کرونا» در جهرم

موحد با اشاره به افزوده شدن سه بیمار جدید به شمار مبتلایان «کرونا» در شهرستان جهرم گفت: مجموع بیماران به ۴۵۵ نفر افزایش پیدا کرده است.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر گفت: در 24 ساعت گذشته تست سه بیمار مشکوک به «کووید19» در مرکز تشخیص مولکولی «کرونا» وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جهرم مثبت اعلام شده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به جنس و سن این بیماران، افزود: این بیماران یک آقای 43 ساله و 2 خانم 37 و 84 ساله هستند.

 

وی با اشاره به اینکه یک نفر از بیماران از اهالی شهرستان خفر بوده است، بیان کرد: مجموع بیماران کرونایی در شهرستان خفر تا به امروز به 47 نفر رسیده است.

 

موحد همچنین شمار بیماران مبتلا به «کرونا» در شهرستان جهرم را 408 نفر عنوان کرد و گفت: مجموع بیماران کرونایی در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون 455 نفر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته تعداد 26 بیمار به بهبودی کامل رسیده اند، خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد 371 بیمار با بهبودی کامل از قرنطینه خارج شده اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه 2 نفر از بیماران اخیر در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار گرفته اند، تصریح کرد: یکی از این بیماران دارای بیماری زمینه ای است

کد خبر 932384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha