تشریح سئوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم از طریق برنامه تلویزیونی در فارس

اسماعیلی گفت: برای نخستین بار در کشور و با همکاری همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز فارس، سئوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم تشریح و از طریق برنامه تلویزیونی، پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (سه شنبه 6 خرداد) در بازدید از مراحل تولید برنامه های آموزشی با موضوع امتحانات کتبی نهایی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در فارس، گفت: این برنامه با همکاری صدا و سیمای مرکز فارس، انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: برای تهیه برنامه های آموزشی امتحانات کتبی نهایی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم در فارس از دبیران برجسته دروس مختلف استفاده شده است.

وی اضافه کرد: برنامه مورد نظر با هدف کمک به رشد نمره کتبی و نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در فارس که بیش از 35 هزار نفر هستند در حال انجام  است.

اسماعیلی عنوان کرد: این محتوای آموزشی با مشارکت 19 دبیر برجسته استان و در قالب 27 برنامه و با همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز فارس در حال تهیه است و برای نخستین بار در سطح کشور به تشریح سئوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم می پردازد.

گفتنی است این برنامه از هشت تا 15 خرداد در چهار نوبت در ساعات هشت و 30 دقیقه صبح، 12 ظهر، 17 و 19 عصر از صدا و سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد.

کد خبر 932414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha