لزوم رعایت آداب قرآن توسط اساتید در راستای تاثیرگذاری قرآن آموزان

حیدری مقدم گفت: معلمان قرآن باید آداب معلمی این کتاب آسمانی را در راستای تاثیرگذاری بر قرآن آموزان فرا بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «صالح حیدری مقدم»، امروز (سه شنبه 6 خرداد) در نشست با اساتید مجموعه دارالتحفیظ «الهادی (ع)» به بیان فواید و تاثیرات صلوات در زندگی اشاره کرد و گفت: هر فردی برای توشه سفر آخرت خود به این ذکر شریف نیازمند است.

 

 مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» با اشاره به نورانیت جلساتی که در آن جمعی از قرآنیان حضور دارند، افزود: بندگان مخلص خداوند بی صبرانه و عاشقانه منتظر هرفرصتی برای مناجات با حضرت حق هستند و اساتید قرآن هم می بایست به خودسازی پرداخته و مانند تشنه ای که به دنبال آب است، علاقه خود را بیش از پیش به این کتاب آسمانی نشان دهد.

 

 وی یکی از راه های رسیدن به شور و شعف بی پایان هنگام تلاوت قرآن را خادمی به قرآن و قرآنیان دانست و بیان کرد: افرادی که قصد دارند معلم قرآن شوند، لازم است آداب معلمی قرآن را نیز یاد بگیرند اگر چه این آداب ظاهری باشد.

 

حیدری با توجه به ایام ثبت نام موسسه دارالتحفیظ «الهادی (ع)» و محدودیت هایی که وجود دارد (از جمله ویروس کرونا) از اساتید حاضر در جلسه درخواست کرد که در 2 بخش تبلیغات و ثبت نام، همچنین کادر آموزش حضور فعال و حداکثری داشته باشند.

 

لازم به ذکر است هرساله قبل از شروع سال تحفیظی جدید، جلسات تربیت مربی اساتید حفظ تخصصی قرآن در بخش های آموزشی، انگیزشی و اخلاقی به صورت کارگاهی برگزار می شود.

کد خبر 932437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha