توزیع ۱۵۰۰ ماسک بهداشتی در شب های قدر به همت کانون «منتظران نور» جهرم

به همت کانون «منتظران نور» مسجد جامع جهرم، تعداد یک هزار و ۵۰۰ ماسک بهداشتی و استریل شده آماده و در شب های قدر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، باتوجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی جهرم مبنی بر جلوگیری از ورود شرکت کنندگان به احیا بدون ماسک و اقلام بهداشتی، اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع شهرستان جهرم بر آن شدند تا با توزیع ماسک میان مردم در این امر خیر و خداپسندانه سهیم شوند.

 

بر این اساس و در 2 مرحله از شب های قدر تعداد هزار و 500 عدد ماسک تهیه و ضمن استریل و بسته بندی میان شرکت کنندگان در مراسم احیا توزیع شد.

 

از این تعداد یک هزار عدد ماسک در شب نوزدهم و 500 عدد نیز در شب بیست و یکم رمضان به همت گروه جهادی «شهید محمدهادی نعمتی» کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم به صورت بسته بهداشتی به احیاکنندگان هدیه داده شد.

 

این کانون فرهنگی هنری در ابتدای شیوع بیماری «کرونا» به ایجاد کارگاه تولید ماسک در مکان کانون اقدام کرد تا بخشی از مشکلات مردم در تأمین ماسک را برطرف کند.

 

در این کارگاه به همت خواهران عضو کانون اقدام به تولید ماسک شد و روزانه بیش از 500 عدد ماسک تولید و پس از استریل به بیمارستان پیمانیه جهرم و در سطح شهر توزیع شد.

 

همچنین ماسک های تولیدی کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در قالب بسته های حاوی اقلام بهداشتی در چند مرحله میان خانواده های همجوار کانون و اطراف مسجد جامع جهرم تقسیم شد.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد جامع شهرستان جهرم در طول شیوع بیماری «کرونا» به جز ایجاد کارگاه ماسک، به انجام خدمات مختلفی از جمله توزیع اقلام بهداشتی، تهیه بسته های معیشتی و توزیع میان خانواده های نیازمند، توزیع گوشت و مداومت در ضدعفونی و گندزدایی معابر، کوچه ها و خیابان های همجوار مسجد اقدام کرده است.

 

 

کد خبر 932440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha