کمک ۹۹ میلیارد ریالی خیرین  به نیازمندان خراسان جنوبی در ماه رمضان

رفیعی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال مردم و خیرین خراسان جنوبی بیش از ۹۹ میلیارد ریال در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل و اجرای طرح «اطعام مهدوی» به نیازمندان این استان کمک کرده‌اند.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اجرای طرح همسفره در مباه مبارک رمضان، گفت: در این راستا ۳۶ آشپزخانه برای طبخ اطعام نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب طرح همسفره با عنوان « اطعام مهدوی» با رعایت کامل اصول بهداشتی در سراسر استان راه‌اندازی شد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: از ابتدای ماه رمضان تا عید فطر تعداد ۲۷۹ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد که ارزش هر پرس غذا حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ هزار تومان بود.

 

وی ادامه داد: خيران در طرح همسفره برای توزیع غذای گرم در بین نیازمندان ۲۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال کمک مالی کردند.

 

رفیعی به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه مبارک رمضان و دعوت از همگان به منظور ایجاد رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل در خراسان جنوبی ۳۶ هزار بسته غذایی با اعتبار ۶۶ میلیارد و ۹۲۲ میلیون ریال از محل کمک های مردمی در بین مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از توزیع ۴۲ هزار بسته افطاری ساده در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هزینه این افطاری‌های ساده ۲ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال بوده که به همت خیرین و با مشارکت مردم خراسان جنوبی تأمین شده است.

 

وی در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال مردم و خیرین خراسان جنوبی بیش از ۹۹ میلیارد ریال در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل و اجرای طرح «اطعام مهدوی» به نیازمندان این استان کمک کرده‌اند.

 

 

کد خبر 932651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha