دستگیری ۲ شکارچی متخلف در اردستان

شواخی از دستگیری ۲ نفر شکارچی متخلف در اردستان خبر داد و گفت: با بازرسی از تجهیزات شکارچیان‌ یک قبضه اسلحه‌ گلوله زنی کالیبر ۲۷۰، سایر ادوات شکار و لاشه یک راس میش وحشی کشف و ضبط گردید.

«حسین شواخی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردستان اظهار کرد: ماموران‌ یگان حفاظت این اداره در هنگام گشت زنی در کوه های گنجی واقع در منطقه حفاظت شده کهیاز با شنیدن ‌صدای شلیک گلوله به بررسی منطقه پرداختند.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردستان افزود: در این راستا ماموران با کنترل کوه های منطقه موفق به دستگیری ۲نفر شکارچی متخلف شدند.


وی اظهارداشت: با بازرسی از تجهیزات شکارچیان‌ یک قبضه اسلحه‌ گلوله زنی کالیبر ۲۷۰، سایر ادوات شکار و لاشه یک راس میش وحشی کشف و ضبط گردید.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردستان در ادامه بیان کرد: متخلفان با تشکیل پرونده، همراه با لاشه میش وحشی و سایر ادوات‌ شکار تحویل نیروی انتظامی شده و در اختیار مقام‌قضایی قرار گرفتند.


شواخی گفت: نیروهای یگان حفاظت این واحد بطور شبانه روز در مناطق حفاظت شده شهرستان در حال گشت زنی بوده و هرگونه تحرکی را از سوی شکارچیان تحت نظر داشته و با متخلفان برخورد قاطع خواهند کرد.


منطقه حفاظت شده کهیاز با گستره ۹۲ هزار هکتار واقع در شرق اردستان میزبان گونه‌های جانوری مانند کل و بز، قوچ و میش، آهو، کفتار، گرگ، روباه و گربه‌شنی، کاراکال و گربه‌ وحشی است.

 

کد خبر 932756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha