تسریع در پروژه رفاهی و تجاری امامزاده سید ابراهیم (ع) مصداق عملی جهش تولید است

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) شهر لاهرود گفت: تسریع در روند عملیاتی پروژه رفاهی و تجاری امامزاده سید ابراهیم (علیه السلام) عمل به فرامین رهبری و مصداق عینی برای جهش تولید است.

«شاپور نقدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تسریع در روند عملیاتی پروژه رفاهی و تجاری امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) عمل به فرامین رهبری و مصداق عینی برای جهش تولید است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) شهر لاهرود تصریح کرد: این پروژه در راستای رونق اقتصادی و شتاب سرمایه گذاری در منطقه انجام می شود و امیدواریم بتواند تحول اقتصادی توام با معنویت را به ارمغان آورد.

 

وی اذعان داشت: این پروژه گردشگری تحول خوبی در امر اسکان گردشگران و زائران ایجاد می کند و این امامزاده را به قطب فرهنگی در حیث گردشگری مذهبی معرفی خواهد کرد.

 

نقدی خاطر نشان کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص معرفی بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی نیز در این پروژه عمرانی لحاظ شده و آماده معرفی جاذبه های معنوی بقاع متبرکه با محوریت امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) هستیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم خراسانی (علیه السلام) شهر لاهرود افزود: البته تکمیل این پروژه رفاهی و تجاری نیازمند تخصیص اعتبار از سوی مسئولان استانی و شهرستانی است.

کد خبر 932776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha