توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲۶ میلیارد ریال در قالب اجرای سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مرحله سوم و پایانی رزمایش کمک مومنانه سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، ظهر امروز(۷ خرداد)  با توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی دیگر در سطح استان و در بین افراد نیازمند آغاز شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه این رزمایش، اظهار کرد: مرجله اول این رزمایش در ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری با توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۲ میلیارد ریال برگزار شد که این بسته های معیشتی در بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان با کمک پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی توزیع شده است.

 

سردار «جمال شاکرمی» با اشاره به اینکه مرحله دوم این رزمایش نیز با توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی دیگر مصادف با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار شد، افزود: همچنین بسته های معیشتی دیگری نیز در سطح شهرستان های مختلف استان با همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) استان و دیگر نهادها و بنیادهای کشور در طول ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه مرحله سوم  رزمایش کمک مومنانه نیز با توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی دیگر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، امروز در استان برگزار می شود، یادآور شد: این بسته ها در بین نیازمندان و افرادی که کسب و کارشان در  ماه های اخیرا به واسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه  این کمک ها با حفظ شان و کرامت انسانی در هفته جاری در سراسراستان توزیع می شود، ابراز کرد: همچنین با همکاری و مشارکت کمیته امداد غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان در محل آشپزخانه های سپاه استان پخت و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه افراد آسیب دیده از کرونا قبلا در سراسر استان شناسایی شده اند، افزود: امیدواریم با حمایت از خانواده های نیازمند بخشی از آلام و نگرانی های اقشار آسیب پذیر در دوران شیوع ویروس کرونا از بین برود.

 

وی بیان کرد: سپاه پاسداران  در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در زمینه رزمایش مساوات و کمک های مومنانه پیش قدم بود و برای اجرایی کردن فرمان معظم له از همان لحظات ابتدایی تاکیدات ایشان، وارد عمل شده و در این عرصه نیز از همکاری و مشارکت سایر نهادها و بنیادهای کشور بهره مند شده است.

 

کد خبر 932900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha