فرصتی برای فعالیت هدفمند در حوزه کودک و ترویج کتابخوانی در فارس

منوچهری گفت: تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری فارس با هدف فعالیت هدفمند و منجسم در حوزه کودک و توسعه ترویج کتابخوانی در استان منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (چهارشنبه 7 خرداد) از امضای تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این تفاهم نامه شامل حوزه های خدماتی، علمی، فرهنگی و آموزشی در حوزه کودک است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: یکی از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه همکاری، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان است.

وی اضافه کرد: حوزه کودک و نوجوان در سال های اخیر به شکل تخصصی در فعالیت های کتابخانه های عمومی کشور گنجانده شده است که از نمونه های آن می توان به ایجاد کتابخانه های تخصصی کودک و نوجوان، برگزاری دوره های مختلف آموزشی و ... اشاره کرد.

 

منوچهری تاکید کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان با هدف فعالیت هدفمند و منجسم در حوزه کودک با سازمان هایی همچون، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز و ... نیز همکاری دارد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اخیر با اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان، بیان کرد: این تفاهم نامه نیز گام موثری در حوزه فعالیت هدفمند در حوزه کودک و نوجوان است و از تجربه کتابداران کتابخانه های عمومی و مربیان کانون برای توسعه ترویج کتابخوانی در استان، بهره گیری موثر خواهد شد.

کد خبر 932903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha