موفقیت عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مسابقه هنری سراسری «همچون پدر، مهربان»

افتخاری گفت: نتایج مسابقه هنری سراسری «همچون پدر، مهربان» اعلام شد و بر این اساس در بخش‌های نقاشی و خوشنویسی که ویژه کودکان و نوجوانان بود، شاهد موفقیت عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری» امروز (پنج شنبه 8 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: نتایج مسابقه هنری سراسری «همچون پدر، مهربان» اعلام شد و بر این اساس در بخش‌های نقاشی و خوشنویسی که ویژه کودکان و نوجوانان بود، شاهد موفقیت عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس بودیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به اینکه «ملیکا جوکار کمال‌آبادی»، عضو ۱۳ ساله کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان استان فارس از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شیراز مقام برتر در بخش «خط نستعلیق گروه سنی هشت تا ۱۴ سال» را به خود اختصاص داد، اظهار کرد: این مسابقات با هدف بزرگداشت سردار شهید «سلیمانی» در زمستان 98 به اجرا رسید که بیش از 2 هزار اثر در بخش نقاشی و یک هزار اثر در بحش خوشنویسی به دبیرخانه رسیده بود.

وی در پایان از زحمات مسئولین برگزاری این مسابقات به ویژه «قاسم تنها»، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس شورای سیاست‌گذاری این مسابقه تشکر کرد.

 

کد خبر 933020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha