هدایت امام زمان(عج) با واسطه یاران مخلص به همه عالم می‌رسد

یک مفسر قرآن کریم درباره شیوه بهره‌مندی همه عالم از هدایت امام زمان(عج) پس از ظهور، گفت: امام زمان(عج) یارانی دارند که با خلوص و عشق ایشان را همراهی می‌کنند. هدایت امام زمان(عج) با واسطه به همه امور عالم می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محسن قرائتی» در طرح آموزشی «در جستجوی خورشید» با پاسخ به این سوال که امام زمان(عج) چطور هدایت کل بشر را انجام می دهند؟، اظهار کرد: همانطور که دین رسول خدا(ص) عالم‌گیر شد یعنی با واسطه و به مرور یا امام خمینی(ره) چطور امور را پیش بردند؟، با واسطه و نمایندگی در ارتش، سپاه، هلال احمر و ... .

 

این مفسر قرآن کریم ادامه داد: زمان دیگر ائمه علیهم السلام هم اینطور بود، امام معصوم(ع) از شخصی که به ایشان مراجعه کرد بود، پرسیدند: اهل کجایی؟ پاسخ داد: قم؛ فرمودند: پس بروید به زکریا بن آدم مراجعه کنید. قبر وی در قم قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نماینده امام بود، عقایدش را به امام هادی(ع) عرضه کرد و حضرت(ع) فرمودند: تو حقیقتا ولی ما هستی. امام جواد(ع) به علی بن مهزیار اهوازی فرمودند: اگر بگویم در کره زمین و در عمرم بهتر از تو سراغ ندارم، درست گفته ام.

 

حجت الاسلام قرائتی در پایان تاکید کرد: امام زمان(عج) یارانی دارند که با خلوص و عشق ایشان را همراهی می کنند. به ویژه اینکه با رشد فناوری ها الان من هشت صبح صبحت کنم هشت و یک دقیقه به آن سوی دنیا رسیده است.  لذا هدایت امام زمان(عج) با واسطه به همه امور عالم می رسد.

 

کد خبر 933021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha