واگذاری ۳۲۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد

به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) طی آیینی ۳۲۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، طی آیینی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی و سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز به صورت ویدئو کنفرانس در بوشهر کلید 4  منزل مسکونی نوساز به نمایندگی از ۳۲۰ خانوار در سطح استان ، به مددجویان زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیم شد.

 

پیش از این و در نخستین فاز از این طرح، ۳۵۱ واحد مسکونی مشارکتی بین نیروی دریایی سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان بوشهر تحویل مددجویان داده‌ شده بود.

 

خاطر نشان می شود که برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ متری، ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

گفتنی است که در صورت نداشتن وسایل سرمایشی و تلویزیون، یک کولرگازی، یک دستگاه تلویزیون به همراه موکت کامل در این منازل کار گذاشته می‌شود.

 

شایان ذکر اشت که سال گذشته در قالب تفاهم‌نامه‌ای ساخت هزار واحد مسکونی بین کمیته امداد استان بوشهر و سپاه پاسداران نهایی شد که تاکنون ۶۷۱ واحد مسکونی ساخته و به مددجویان واگذارشده است.

 

گفتنی است که این آیین در روستای پهلوان کشی شهرستان تنگستان انجام شد که در آن سردار رمضان زیرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه استان بوشهر، احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر و معاون فرماندار شهرستان تنگستان نیز حضور داشتند.

 

کد خبر 933285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha